Öykü Gürman Nem Alacak Felek Benim Şarkı Sözleri

Yazar: Unknown Tarih: 00:23 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Öykü Gürman Nem Alacak Felek Benim Şarkı Sözü,Öykü Gürman Nem Alacak Felek Benim Şarkı Sözleri
Bir okkacık yağım mı var
Bir dönümcük bağım mı var
Bir derdime bin dert katar
Nem alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Sarı saçlı yar mı verdi
Nem alacak felek benim
Tükenmeyen mal mı verdi
Nem alacak felek benim

Dedim boynun eğik niye
Bela verdi küme küme

Ferman okudu köküme
Nem alacak felek benim
Ferman okudu köküme
Nem alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Sarı saçlı yar mı verdi
Nem alacak felek benim
Tükenmeyen mal mı verdi
Nem alacak felek benim
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder